vineri, 4 septembrie 2009

Din concediu...

Da, stiu.. m-am intors de ceva vreme din concediu si n-am reusit sa va scriu inca opinii. In schimb am citit tot felul de opinii din concediile multora plecati peste hotare vara asta. Si ma intreb cati dintre ei au apucat sa vada macar o treime din tara noastra? Nu condamn pe nimeni, dar dupa tot ce am vazut, am ajuns la concluzia (din nou) ca avem o tara frumoasa, care chiar merita vazuta! Insa, din cauza faptului ca nu stim sa ne promovam tara, putina lume stie asta!

Acum ma bucur ca am petrecut o saptamana plimbandu-ma cu cortul prin tara. Si stau si ma gandesc ca intr-un fel trebuie sa multumesc crizei pentru asta: altfel cine stie pe ce plaja straina ma lafaiam si eu vara asta. Adevarul e ca de foarte mult timp mi-am dorit un astfel de tur prin tara. Insa nu am avut niciodata nebunia necesara sa-i pot convinge pe cei de langa mine sa faca asta. Am fost doar doi, eu cu sotul (spre mirarea unora – da, poti petrece un concediu in doi, fara sa te plictisesti :P) si pe parcursul concediului, deja planificam pe unde ne plimbam anul viitor, caci intr-o saptamana nu apuci sa vezi foarte multe. Nu ma apuc acum sa va insir locurile vazute, caci e prea mult, insa va spun ca am coborat spre Dunare pe directia Hunedoara – Targu Jiu – Baile Herculane si ne-am intors pe Transfagarasani. A fost superb!

Concluziile acestui concediu sunt: 1. Sunt foarte multe de vazut la noi in tara. 2. Te poti simti foarte bine si fara 4 stele si all inclusive. 3. E extrem de placut si sanatos sa faci aproape zilnic gratar pe malul unui rau sau lac. 4. Habar nu avem sa facem turism! 5. Stam destul de prost cu placutele de semnalizare a directiilor! 6. Habar nu avem sa facem turism! (nu sunt uituca, stiu ca am mentionat deja asta, dar e atat de important incat trebuie repetat!) 7. Drumurile noastre toate... aici stiti despre ce vorbesc. :D 8. Muuulte altele, care acum nu-mi vin in minte! Aaaa... si 9. Am descoperit ca reprezint o deosebita atractie ... pentru viespi! Doar doua m-au intepat din cate mi-au dat tarcoale... si una inca in timp ce conduceam! Mama ei! ;) Cu ocazia asta am descoperit la ce se mai pot folosi dozele de bere! Am pus una direct pe intepatura si foarte bun efect a avut!
Mi-ar placea sa va pot descrie ce am vazut... dar pentru unele locuri nu sunt cuvinte! Iar pentru celelalte nu-mi ajunge timpul! Sunt locuri in care linistea troneaza peste frumusetile naturii, o liniste si o armonie care-ti impresoara sufletul si iti insufla fericire! Si as putea spune ca a mai fost inca un lucru ce m-a facut fericita: faptul ca erau multi ca noi. Te intalneai cu oameni care veneau din directia in care mergeam noi si mergeau pe drumul batut de noi pana atunci! Tineri sau mai in etate, fara pretentii, cu masina si cortul in spate, se bucurau de bogatiile nepretuite ale tarii noastre! Incercati si voi! Merita! Iar cei ce ati facut-o deja, povestiti-ne si noua!

Niciun comentariu: