duminică, 6 ianuarie 2013

Cuvantul anului 2013: iubire

Am imprumutat o practica de-a Deliei, incepand cu acest an. Mi-am ales un cuvant pentru 2013: iubire. Va veti gandi ca o caut... Nu, iubirea m-a gasit deja. Vreau, de fapt, ca anul acesta sa arat oamenilor pe care-i iubesc, cat mai mult acest lucru. E usor sa spunem te iubesc... E mai greu sa o aratam in fiecare clipa!

La un moment dat pe parcursul vietii ajungem sa consideram ca este normal ca cei dragi sa fie acolo, indiferent ce facem sau spunem noi. "Take for granted" este expresia care exprima cel mai bine ce vreau sa spun. Anul acesta vreau sa uit aceasta expresie. Anul acesta vreau ca cei dragi mie sa simta acest lucru, nu doar sa-l stie. E timpul sa ma intorc la ce ma face cu adevarat fericita: a oferi dragoste celor dragi in tot ceea ce fac.

Acum aproape 9 ani am ales dragostea atunci cand si ea m-a ales pe mine. Am avut puterea sa renunt la mine pentru Noi. Acum aleg sa manifest din nou dragostea, sa o traiesc in fiecare clipa... pentru ca: Life is a beautiful song...

Niciun comentariu: