vineri, 6 martie 2009

Revolta...


Azi, dandu-ma pe net... am descoperit ca mai am o pagina de blog... pe care am scris o singura data. Poate asa ar fi trebuit sa incep si acest blog. Asa ca va las sa va delectati cu "revolta mea" din 21.03.2008:

"Am uitat cum e sa stai relaxat, cu ochii inchisi si sa asculti muzica! Sa nu te gandesti la nimic, doar sa fredonezi versurile pe care aproape le-ai uitat de cand nu le-ai mai ascultat cu atentie.

In lumea in care traim, cu toate (pre)judecatile superficiale, cu toate temerile de a schimba ceva, de a incerca ceva nou, care nu coincide cu ideile general valabile la nivel social, in aceasta lume te pierzi ; iti pierzi capacitatea de a te detasa, de a te ridica deasupra si a privi nepasator la vartejul in care esti tras. Uiti sa existi dincolo de aceste stereotipuri sociale. Te complaci in lasitatea celorlalti, te lasi condus de afirmatiile societatii, in loc sa gandesti si sa alegi ce te reprezinta ! Vrem mai mult, dar nu suntem in stare sa spargem cochilia in care traim toti impreuna ! Nu suntem in stare sa traim in afara turmei, sa riscam sa schimbam ceva! Ne multumim cu mediocritatea, ne plangem de ea si le-o reprosam celor ce ne-o « dicteaza », dar nu avem curaj sa alegem propriul drum !

In incercarea de a schimba ceva (macar in mine, daca nu si in afara), incep sa-mi etalez gandurile..."

Niciun comentariu: